Helsingborg

Kärnan

Imorgon bär det av till Helsingborg! Det var nio år sedan jag var där sist och jag ser verkligen fram emot det! Tyvärr blir det en snabbvisit, jag är inte ens där ett dygn! Men något ska jag väl hinna se i alla fall. Vi ska bo centralt på ett relativt fint hotell. Imorgon kväll blir det med all sannolikhet lite utgång med god mat och på fredagmorgon ska vi besöka Öresundskraft. Det ska bli mycket intressant!


Idag kommer vår Kirunafarare hem. Det var över 4 veckor sedan vi såg honom senast så det känns skumt. Är nästan lite nervös haha.


Återkommer till helgen med bilder från Helsingborgsresan (förhoppningsvis). Bilden ovan har jag lånat från Helsingborg.se


Kommentarer
Postat av: annapanna

väntar på uppdatering från äventyret i hbg!

2006-10-14 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0