Seriepremiär

Seriepremiär

Igår hade vi seriepremiär med både damlaget och mixlaget. Jag, som varit mäkta förkyld den senaste veckan skulle bara dit och heja men det slutade med att jag spelade två matcher på raken! Oj? Men roligt var det. Tyvärr så förlorade vi båda matcherna - något jag inte riktigt kan förstå med tanke på att vi egentligen var bättre än motståndarna, men men. Bättre lycka nästa gång kanske...

Annars har det inte hänt så mycket. Husse är fortfarande i Kiruna och det är mer än 4(!) veckor sedan han var hemma. Känns sådär om du frågar mig! Ska bli spännande att se om Sigge känner igen sin husse när han väl kommer hem...

Valpkursen börjar lida mot sitt slut och jag kan tyvärr konstatera att den inte varit särskilt givande för vår del. Vi har fått lite socialträning och kommit igång med träningen, det var väl det. Nu planerar vi att gå en klickerkurs i Hundhusets regi nästa gång, det borde ge mer output.

Nu ska jag nog fortsätta jobba. Är inne och smygbloggar lite!

Ps. Wow, Carl Bildt som utrikesminister? Imponerande... http://bildt.blogspot.com/ Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0