Snöstorm!

Snöstorm!
Nu är den omtalade stormen här och jag lovar: att vara hundägare är inte alltid en ynnest. H.E.R.R.E.G.U.D! Det är gräsligt att gå ut, men Sigge älskar det! Han har inte tid att göra det han ska när det är så många snöklimpar att jaga... Suck. Jag är något less.

Enligt de senaste observationerna blåser det ca 17 m/s i stormbyarna och de är många så här vid vattnet. Vid snöstormar är det tydligen inte lika positivt att bo strandnära...

Jag har beredskap i jobbet så vill det sig illa blir jag inkallad till telefontjänst. Vi får hoppas på att nätet klarar elleveranserna under helgen....

Nu ska jag springa till TV:n och kika vem som åker ut ur Idol. Jag hoppas att någon av killarna ryker, ex Johan eller Snygg-Erik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0