(O)Lycka?

Idag har det varit en skitdag. Alla fel som har kunnat hända i mitt jobb har hänt. BLÄ.
Till råga på allt blev Sigge attackerad av en annan hund på vår dagliga lunchrunda. Tack vara hans enorma pälsbestånd var det mest tovor som flög så han är tack och lov inte skadad, fysiskt. Det var nog bland det värsta jag varit med - att känna total maktlöshet medan en stor äcklig terrier anföll min älskling.... Vi får hoppas på att de inte ger några bestående men på psyket....

Sigge har varit rätt dämpad hela dagen och jag var lite orolig för hur det skulle fara på kvällens avslutning på agilitykursen... men det gick av bara farten! Han ÄLSKAR agility den hunden....


Vi körde lite klass 1 banor, en agility och hopp. Efter 3 snabba lopp med 15-20 fel avslutade vi med extremsnabbt felfritt lopp. Jag var helt överlycklig när jag kom i mål! Allt bara klaffade superkul!!

Så nu är vi taggade till 1000. Eventuellt drar vi till Kalix imorgon och kör inoff. tävling igen...

Nu--> God natt!
Ps. Bilden är inte Sigge, tagen från the Internäät Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0