Årskrönika

Nu har vi äntligen fått Internet så vi firar med att summera året som gått... Bye bye 2007!

Januari:
Luleås underbara Kulturhus invigs. Vi besöker invigningsveckan för att se min "idol" Helen Sjöholm.

Mars:
Johan flyttar hem och vi blir sambo efter 2 års pendlande!
Jag börjar mitt nya jobb.
Vi gör vallningspremiär hos Susanne i Källbomark!

April:
Vi firar påsk i Gällivare hos pappsen.

Vi åker upp till fjällen med ett par goda vänner!

Maj:
Jag och Sigge börjar träna agility.
Vi går nybörjarkurs i vallning hos Susanne.

Juni:
Vi åker till Kroatien. En resa jag drömt om l.ä.n.g.e! Ett ord: fantastiskt!

Juli:
SEMESTER!

Augusti:
Vi går på Daniel&Bellas bröllop.

September:
Vi börjar agilitykurs i Boden.

Oktober:
Vi gör tävlingsdebut på agilityplanen.

November:
Sigge blir sjuk och inlagd på sjukan. Dock inget allvarligt.
Johans morfar lämnar jordelivet....

December:
30 november blev vi äntligen husägare och flyttade in i vårt alldeles egna underbara hus!
Emma blir 28 år.
Konserter med Peter Jöback och Tommy Körberg
Vi firar vår första jul hemma!
Johan börjar riva källaren


Hello 2008!
Planer inför 2008:

- Tävlingsdebutera med Sigge i agility

- Gå ytterligare kurser i agility

- Gå om vallningskurs med Sigge

- Träna mer vallning under sommaren

- Reparera källaren (nytt badrum, toalett, tvättstuga och gillestuga)

- Dränera huset

Nu ska jag gå ut och fota huset i dagsljus!

Vi hörs... kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0