Göteborg, bombkaos, snökaos å lite §


Veckan har i huvudsak tillbringats i Göteborg. En trevlig vistelse som hade kunnat vara trevligare.
Regn, rusk och ett antal rånare förstörde upplevelsen lite. Jag lyckades givetvis vara där just när halva stan var avspärrad pga misstänkta bomber. Vad är det för värld vi lever i?

Hotellet var i alla fall helt OK. Jag hade badkar och insåg att DET måste vi ha i källaren. Visserligen har sambon redan bestämt det för länge sen, men ändå?

Vad gjorde jag då i Göteborg kan man undra? Jag var på en redig kurs i juridik så nu är jag fullfjädrad (haha). Dessutom har jag idag nystartat min karriär som student genom att börja en juridikkurs, så det har blivit många paragrafer för mig den senaste veckan!

Hur som helst var det obeskrivligt skönt att komma hem. Jag fick en ordentlig hemlängtan på slutet. Som tur är kunde vi landa något så när i tid. När jag kom hem möttes jag av detta:

Luleå har med andra ord fått lite snö när jag varit borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0