Sista inlägget

Efter mycket funderande har jag nu tagit det definitiva beslutet att pausa mitt bloggande på obestämd tid. Hemsidan med blogg får ligga ute ett tag till, men som det känns nu kommer det inte att bli fler inlägg.

Anledningen till att jag nu lägger ner bloggandet är att jag inte längre vill publicera mitt liv på Internet. Många saker har hänt i sommar och jag känner helt enkelt att bloggen inte längre är rätt forum.

Jag tackar alla som besökt oss de dryga 3 år jag bloggat. Nu går vi vidare i vårt hörn av världen och ser med glädje fram emot det lilla pyrets ankomst i februari. 3 blir 4.

Till sist. Vila i frid Arnold. Nina, du finns i våra tankar.





Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jaa.. jag tyckte väl det såg ut som att du är på smällen ;) GRATTIS!

2008-09-09 @ 13:35:25
URL: http://ulricalala.wordpress.com
Postat av: Linda m flock

Hallå!! Va ska du sluta med bloggen, nää vad trist. Nåväl vi kommer säkert att mötas så jag får höra hur ni har det!! Superkul med en liten parvel, LYCKA TILL!!!



Mvh Linda

2008-09-09 @ 22:28:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me
Postat av: Lie och grabbarna grus

Hoppsan hejsan!

Vad spännande att ni ska utöka "flocken" men nog tycker jag att du kan vara in å skriva nån gång iallafall!



kram kram

2008-09-13 @ 06:27:33
URL: http://www.maximus.nu
Postat av: Erika

Tråkigt att du ska sluta blogga! Men det är ju jättetrevligt med parvel! :)

2008-09-24 @ 23:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0