Slutrapport

Nu har vi vaknat efter helgens bravader.

Det gick inte bättre på söndag, något sämre tyvärr. Disk i första loppet och allt kändes nästan som förut. Jag skyller på okoncentrerad och alldeles för trött och krasslig matte. Andra loppet (hopp) gick bättre. Vi tog oss i mål med 15 fel, en vägran(?) på säcken och 2 rivningar tror jag att det var. Slalomen satt som en smäck, på "FEL" SIDA! *glad*. Tydligen var det bara en hund som lyckades nolla så banan var nog rätt "svår". Det var för övrigt Sigges käresta Smilla som dominerade så de fick pinne och uppflytt!

Poooolpaaartyt då?
Ja vi kom ju lite sent så det blev inte mycket badande. Men det var trevligt ändå! Men jag är lite arg på värdinnan... hon har kommit med osanningar! De hade ju gift sig!! Och jag som konfronterade värdinnan/bruden veckan innan och pokerfejset nekade i sten. Tur var att vi redan hade anpassat presenten till ev. bröllopspresent. Jag var nog hyfsat säker ändå....

Det händer en del i min vänskapskrets den här månaden. Av 4 nära vänner har 2 gift sig, 1 fått barn och den fjärde har värsta dramat a'la Dallas just nu! Helt otroligt...


Sigge i självständigt slalom (ska detta föreställa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar! Helgen överträffade våra vildaste fantasier ;) Tycker Sigge börjar gå bra nu, någon rackarns rivning men när ni får bort dem kommer vi inte ha en chans. :D

2009-08-27 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0