Fullt ös medvetslös!

99150-499150-2
Helgen har tillbringats i ett hektiskt tempo för oss alla men i synnerhet för lilla Sigge. I fredags fick Sigge sin första skogstur, något han uppskattade i hög grad. Han sprang omkring som en tok och såg överlycklig ut! Aldrig trodde vi att lite barr och blåbärsris kunde driva hunden till fnatt?

Lördagen tillbringades på Nolia för vår del och med brorsan, morsan och moster för Sigges del. På kvällen åkte vi till Boden på ett födelsedagskalas och där var Sigge givetvis mäkta populär! Alla machokillar ville sååå gärna pussa på den söta hunden! Tänk vad några öl och en söt hundvalp kan göra med machoheten?

På söndag besökte vi en auktion på förmiddagen, hjälpte till vid en husrenovering vid lunch och besökte Storforsen på eftermiddagen! Varje gång man är där undrar man varför man inte åker dit oftare, jättekonstigt alltså! Kvällen avslutades med en god middag och trevligt sällskap i Vidsel innan bilen bar hemåt mot Luleå.

99150-699150-599150-3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej
Jag vet att du har en super, duper, stor skärm så det är väl kanse därför jag har lite svårt att läsa texten på den nya bloggen. Jag får upp Väldigt liten text, plus att den är grön.

Efterson jag är lite nyfiken på att se bilder av "sonsonen", ja det är ju också kul att se vad ni vuxna gör. Den lille busen var ju här igår för lite tillvänjning innan vi ska vara barnvakt - och han är helt underbar.

2006-08-15 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0