Stockholm i mitt hjärta

99150-2699150-2599150-26
Tisdag och onsdag har tillbringats på ön Nässlingen (http://www.nasslingen.com/) i Stockholms skärgård. Jag hade oturen att vara tvungen att avbryta min semester för en workshop i en underbar skärgårdsidyll med god mat och fantastisk omgivning. Dessutom kostade det inte en krona, för mig alltså! :)


Sigge har varit hos gammelmatte, brorsan, moster och morsan i Öjebyn där han har växt och växt. Han väger nu 10(!) kilo och börjar allt mer se ut som en riktig hund, även om det är mycket ben och lite övrig kropp.

Imorgon tar vi tåget upp till Kiruna för att trakassera husse ett tag. På söndag anländer en kompis som även han har blivit utdeporterad till vildmarken! Vad är det med dessa karlar som förvisas från Luleå? Något galet måste det då vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0