27

27
Jaha, då är man 27. Om några timmar om man ska vara exakt, men almanackan visar att det är "min" dag idag.. Ojoj.

3 år till 30, det går fort nu!!!

Min födelsedag började med en rolig överraskning. Min pappa (vill-aldrig-åka-söderut-pappan) kom och hälsade på! WOW!

Sedan firade jag på med att ta ut en halvdag ledighet, äta min favoritmat och trycka i mig den försvinnande goda mjukpepparkakan. Snart ska jag iväg på träning!

Firandet är egentligen imorgon, idag har jag inte tid! Och på lördag, och på söndag, och på måndag haha. Det är många scheman som ska pusslas ihop för att få iväg lite fika!


Presenter? Sådana bryr jag mig inte så mkt om, men ett par kängor och te av pappa, en Bo Kaspers Konsert, julblomma och mobilsmycke av mamma och sedan inte så mycket mer... Får se om min "karl" har hittat på något finurligt haha. Men jag är nöjd bara någon kommer ihåg mig.. :) (klyscha men sann)

Nu blir det innebandy. Måste ta en plats till lördagens match *kämpaglöd*

(Bilden är ca 20 år gammal.. ojoj. Jag är en tant)


Kommentarer
Postat av: Mini

Grrraattiisss!!!!!

2006-12-08 @ 00:33:42
URL: http://vonboel.blogspot.com
Postat av: Mini

vad är tantkrämpor för nåt? eller borde jag kanske veta det?

2006-12-12 @ 23:41:14
URL: http://vonboel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0