IKEA

IKEA

Vi har varit i Haparanda! Den senaste gången jag var där spelade jag fotboll och "spöade" Haparandas fotbollslag med 21-0. Det var väl 15 år sedan kanske. Av någon anledning tror jag att mina Haparandabesök kommer att bli tätare framöver...(?)

På vägen hem hade vi änglavakt av det stora måttet. Långtradaren framför oss tappade två hjul. Dessa letade sig över till mötande körfält och träffade två bilar innan de studsade tillbaka - ett framför oss och det andra bakom oss. Hade det inte varit uppehåll i mitträcket - hade vi kört lite saktare eller lite fortare - hade vi haft en annan lite längre bil - då hade vi inte funnits idag. Vi talar om milisekunder och marginaler på maximalt 1 meter.

Men jag lever. Både jag och min vapendragare och namne Emma. Tack för det du som styr!

Förutom IKEA-resan har veckan kantats av tantkrämpor (min "falska-ischias" har jävlats") och förkylning. Det blir ingen innebandy i veckan *sorg*.

Sigge har överskottsenergi och längtar efter sin husse - eller NÅGON som orkar med honom...
Bus-Sigge

Kommentarer
Postat av: kussen jenny

Usch, lät ju inte alls mysigt med långtradaren där...Hade själv en skräckupplevelse i fredags, höll på att köra om en långtradare när körfältet tog slut, bara att ställa sig på bromsen :/

2006-12-19 @ 18:55:35
URL: http://www.typjag.blogg.se
Postat av: Mini

Fy!! Snacka om änglavakt!

2007-01-09 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0