Kraftsamling

99150-61

Igår kom jag hem från en tredagars-konferens (läs: fest) i världsmetropolen Arvidsjaur. 200 gäster från Kiruna till Malmö var inbjudna för att utbyta erfarenheter, gå på föreläsningar och samkväma i ett snöigt Lappland. Hotellet var sunkigt men det övriga var bra. Vi hade två välkända gästföreläsare som höll oss vakna: Kjell Sundvall och Tina Thörner. Konfrencier var en man som tydligen var känd från bl.a. Släng dig i brunnen - Jonny Sundin - en riktigt lattjo kille som fick oss att skratta dubbelvikta av skämt som "Fjärrvärmeterapeut" och "EAN-allergi". Och jag vet, Ni läsare som inte är i min bransch fattar säkert nada men tro mig, kul var det haha!

Arvidsjaur har gjort ett reportage om oss http://www.arvidsjaur.se/sve/kommun/naringsliv-utveckling/info/ovrigt/SamelandVMdata.asp

Imorgon åker vi till Kiruna. Förhoppningsvis för sista gången innan vi ska förbereda flytten, men det är väl inte spikat ännu....

Idag har jag skickat iväg min pappa på Gällivares stolthet - butiken Lyckopigan. De har halva priset på ett par julgardiner som jag spanat på hur länge som helst och nu ska de bli mina *lycklig*. Jag lovar att blogga om dem efter helgen om det finns någon intresserad?

Nu ska jag återgå till "jobbet".

Först en bild från veckans begivenhet! IKEA HAR ÖPPNAT! "Bara" 13 mil härifrån!!!
IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0