Får jag lov!?

Sigge är OK! Hurra! Det verkar som om det bara var en sträckning - tur!!!

I fredags kompade jag ut tidigare och besökte Bothnia cup utanför Persön, arrangerad av Norrbottens vallhundförening. Sigges gammelfaster tillika uppfödare tävlade med morsan, Pippi och det var jättekul att se!


I går, lördag, var vi bjudna på bröllop i Gammelstad och det var sååå mysigt! Tack för att vi fick vara med! :)

Jag blev charmad av den stiligaste killen på festen och han var inte bangen att bjuda upp! En riktig hejare på dansa den lille mannen! :)



Tur att någon vill dansa med en! Men nu har jag återigen blivit "lovad" danskurs till vintern.... hoppas sambon håller sitt ord den här gången! :)

Och avslutningsvis en bild på bröllopsföljet utanför kyrkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0