Fortfarande Internätlöst...

Ja det är sant.

Vi är fortfarande internetlösa och abstinensen är svår! Får vi inte in Internet innan jul kan det bli besvärliga symptom. 2 nördar i en villa utan uppkoppling och två veckors ledighet? Risk för att källaren blir en klättervägg...

Nä så illa är det väl inte. Men lite besvärligt är det allt. Tur att man kan ta en paus i jobbet för att göra det nödvändigaste.

Vad har hänt sedan sist? (Jag = Emma)

 - Jag har hunnit bli 28 år och rynkorna anfaller... det är främst händerna som avslöjar min ålderdom, kinderna är fortfarande lena som en barnstjärt (eller hur Aida?)

- Vi har varit på en alldeles fantastisk konsert med Peter Jöback

- Snart 3 veckor har förflutit i huset och vi har nästan inga kartonger kvar... (haha beror på vart man tittar)

- Jag har anmält oss till Haparandatävlingarna i februari - och det har inte blivit många träningstimmar i vinter.. vi får nog ligga i efter nyår!

- Jag och min älskade ekonomkollega har framfört den nya dängan "Du är min chef" på Kulturens Hus-scen till massornas jubel... tyvärr finns det inga bildbevis! Ej heller ljudbevis.. tyvärr tyvärr :)

- Vi förbereder oss för julafton. Vi ska ha vår första jul hemma och alla utom vi verkar vara nervösa.. vi tar det coolt! Vaddå lite skinka är väl lätt att fixa?

Bilden är från nsd.se. Jag har nog bättre bilder i kameran någonstans.. men som sagt.. inget Internät..

Snart infinner sig 2 veckors ledighet. Ska bli skönt! Kanske man till och med får tid att upptäcka villaområdet i dagsljus??

OCH veckans begivenhet (förutom att jag snart blir LEDIG) ÄR Tommy Körbergs julkonsert på fredag!
OOOO HELGA NATT!

Vi hörs.. förr eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0