Schlagerblogg



Nu tar jag mig tiden att delge mina funderingar kring årets melodifestival. Det har inte blivit mycket av sådant bloggande i år men det betyder inte att mitt intresse har brustit...

De bästa låtarna är, enligt mitt tycke:
1. Kvällens bidrag med Sarah Dawn Finer
2. The Ark
3. Kvällens bidrag med Anderas Johnson
4. Utröstade Magnus Carlsson
5. Sonja Alden, För att du finns (vidare till andra chansen förra veckan)

Ikväll röstar jag på Sarah! Hoppas att fler gör det så hon i alla fall får vara med i finalen. Vinstchans har hon nog inte med tanke på att ballader inte är vinnarmaterial just nu...

Nu ska jag återgå till flyttlådorna! Numera har vi i vårt samlade bohag 4 vitlökspressar och minst 2 av alla andra halvonödiga grejor...

Bilden är från aftonbladet.se

Kommentar 21.30
Tänk att hon gick vidare direkt till final! Jag är så glad just nu!!! Skönt att fler har lika bra smak som jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tOKBra MUSiksmak HAr du JU DÅ! The Ark och Jonsson är mina favoriter!! Jihaa för att delfinalerna är "överstökade"..

2007-03-04 @ 16:09:04
URL: http://vonboel.blogspot.com
Postat av: emma

jo äntligen
och igår fick jag också "mina" låtar vidare.. så det ska nog bli en bra final (med vissa undantag)
Nästa helg gäller det! Frågan är vem jag NU ska heja på :) haha

2007-03-04 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0