Det nya livet...

Mycket händer just nu. En del grejer är lite top secret än så länge men jag kan avslöja att....

- Jag har ny frisyr (typ)

- Jag har nya glasögon


- Solen tittar fram ibland (härligt härligt)


- Jag har nya skidor (längtaaar till våren)

- Vi har bestämt oss för att vandra mellan Nikkaloukta och Abisko i sommar/höst (träna träna träna)


- Jag ska bli sambo på heltid med fler än Sigge om exakt 1 månad!


- Jag surfar på IKEA för att hitta rätt garderobslösning, rätt arbetsplatslösning och lite lulllull...


- Jag har flyttat på mitt jobb. Sitter numera tre våningar upp och stormtrivs. Tyvärr tyvärr är det bara tillfälligt...

Det var allt 4 now!

Kommentarer
Postat av: Linda & Me

Låter spännade med det nya livet... Förändringar är kul!! Ha det bra!!

2007-01-31 @ 13:42:40
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me
Postat av: Jenny

Jag klarade det :)!

2007-02-02 @ 16:35:07
URL: http://typjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0