A Finer Dawn!



ÄNTLIGEN!

Idag släpptes Sarah Dawn Finers debutalbum A Finer Dawn. Och det är ju verkligen gryning i musiksverige! Hurra säger jag!!

Skivan är givetvis fantastisk även om jag än så länge "bara" är helsåld på singeln "A way back to love", och så mina favoriter från EP:n "Home" och "I'll be OK" såklart!!!

Jag säger bara: BESTÄLL skivan N.U! Jag köpte den elektroniskt på cdon.se. Än så länge finns den nämligen bara digitalt. Ni som vill ha en hardcopy får vänta några dagar till!!!

Och som sagt. Beställ skivan eller köp den i butik. Sarah är förtjänar fina försäljningssiffror så att det blir skivor!!!

Och... gissa vad jag ska ladda mp3-spelaren med när vi flyger ner till Kroatien? 4 dagar kvar....


Och, Sarah? NÄR kommer du till Luleå??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0