Flytt å sånt!

Jaha, nu tänkte jag vara duktig och lägga ut riktiga bilder på huset.. men då funkar inte bloggen!

Jaja, får bli någon annan gång då!

Just nu kantas livet av att ragga banankartonger... typ. Vi flyttar om drygt 3 veckor så till helgen sätter packningen igång. Kan inte säga att jag längtar tills just DET momentet...

Imorgon blir det agilityträning i ridhuset. Kul! Hoppas bara att det går bättre än sist när min spoling mest intresserade sig för häst***, ja ni vet?

Nu ska jag klaga lite.
Har dragit ut en visdomstand idag så nu tänker jag lägge mig i soffan och tycka synd om mig själv. Som tur är det Grey's idag...


Å förresten. SKANDAL. Jag hade missat BAO:s skivsläpp, men nu är ordningen återställd. Laddade ner senaste albumet igår från CDON... Fait Accomplit med Tommy K är nog bland det bästa jag har hört...
BAO-Benny Anderssons Orkester, Friday November 2, 2007, at 07.00 PM  
  
Återkommer med mer husblogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0