Hugger i sten!

Ja, det var ju skitbra så klart!

Winnerbäck alltså.

Jag var lite loj när vi for dit och tänkte... "äsch, jag har ju sett honom massor gånger... jag skulle ha stannat hemma.. detta blir nog rätt trist..."

När jag for därifrån var jag såld. Igen. Jäklar anamma vad han lyckas överträffa sig själv jämt!

Dumma Lasse! Underbara Lasse! :)

Nu vet jag med säkerhet att när Lasse är i stan KAN man inte stanna hemma...

Hittade detta på YouTube . Och detta


Bild från NSD

OCH, för Er som undrar om Sigge. Han har ett litet fel på hjärtat, men det är inget som vi måste anpassa oss till än så länge. Om ett år ska han kollas igen för att kontrollera att det inte blivit värre. Han kan med andra ord härja på som vanligt.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0