Inspirerad!

Nu är jag inspirerad!

Har idag varit på hälsoinspiratörskurs genom mitt jobb. Där hade vi föreläsningar om bland annat träning, friskvård, mental träning och droger. Dagen avslutades med ett pass poweryoga och min första tankte var: buääää... give me som action!

Men efter passet kändes det annorlunda. Jag känner mig ovanligt energisk och slut i kroppen på ett skönt sätt! Jag ska definitivt prova fler gånger! Helst med tanke på att jag blivit tvungen att lägga innebandyklubban på hyllan... (för gott?)...

Nu till något annat.. med mer action! :)

Vi har börjat en agilitykurs genom Boden BHK och den är SÅ bra... Superkul och givande men också otroligt svårt. Kursen handlar främst om att jag som förare ska ha kontroll på min kropp - och det är inte så "bara" det inte...

Nästa helg gör vi tävlingspremiär så mental träning och lite avspänningsövningar är nog på sin plats! Först ska vi delta i Bodens KM på lördag (haha) och sedan köra 2 lopp på den inoff. tävlingen som anordnas av Luleå BHK. Jag inser ju att jag inte ska ha några som helst förhoppningar. Jag är glad om vi slipper bli diskade i alla loppen...(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0