Hemma och förkyld

Nu är årets fjällresa förverkad.

Facit: nada sol och massor av snö.

Inte riktigt som vi hade tänkt oss alltså.

Men det var rätt trevligt ändå. Roligt skidföre o.s.v.

På grund av semestern har jag grymt mycket på jobbet just nu. Och lägligt nog blir man förkyld. Så idiotiskt typiskt!

Imorgon kör vi DM i Boden. Jag har inga förväntningar överhuvudtaget. Träningen i torsdags var under all kritik. Jag var slö. Sigge var vild. Han räjsade in och ut i tunnlar, rev alla hopphinder o.s.v. Jag skyller på förkylningen eller något! Hoppas att jag är piggare imorgon. Vi ska köra lagtävling och jag vill verkligen inte förstöra för alla andra...

Idag blir det en sväng på stan (kolla upp färg till huset osv), fixa nytt körkort och kanske en cappuchino på Roasters. Ikväll ska sambon på partaj. Jag och Sigge stannar hemma och jobbar på en presentation till jobbet. Jippiajaj!

Förlåt att jag är så dålig att uppdatera, men bloggen är inte prio 1 just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0