Tapeter och sånt


Idag har vi varit och handlat 35 tapetrullar. Det blir en hel del tapeter när man ska renovera 90 kvadrat i ett slag.

Bilden ovan visar den tapet vi har valt till hallen. Resten av tapeterna har också en vit botten men lite andra mönster. Jag tror att det kommer att bli bra. Det kommer definitivt att bli ljusare. Helst med det nya fina golvet. Jag ser verkligen fram emot tills allt är klart, även om det är ett tag tills dess.

Snart är det jul. Det enda som märks av det hemma hos oss är de miljoner tomflaskor som har innehållit julmust. Tror att julmust är min IT-grej just nu.

Nu ska jag fortsätta med mitt lördagsnöje. Äta Polly och leta vitvaror på nätet. Orkar inte med så mycket med ikväll. Har varit på en 2-timmarspromenad med 9 kilo extra. Det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0