Umeå

Nu har jag passerat snart-30-strecket. Känns helt OK.
Jag struntade helt enkelt i att fira. Inget kalas i år med andra ord!

Tackar för alla gratulationer som jag fått och alla fina presenter.

Födelsedagen tillbringades i Umeå. Jag och J åkte ner i lördags för en kombinerad 5-årsdag/födelsedag/visit-helg. Vi mös på café, gick lite på stan samt en trevlig middag med några kompisar. Sist men inte minst fick vi träffa en väldigt tuff liten tjej som kämpar nere i Umeå tillsammans med hennes härliga föräldrar!

Umeresan resulterade i två inköp till Bäbbe B. Äntligen kan vi pricka av skötväska och åkpåse på "att-ha-listan". Vi hittade jättefina och prisvärda på Stadium som passar perfekt på vagnen! :)
EVEREST DREAMER BABY
Till veckan kommer vårt nya kök i platta paket. Vi har börjat att riva inredningen så det är inte mycket julstämning hemma hos oss! Men det kommer att bli så fint när det är färdigt... Vi får bara hoppas på att Bäbbe B stannar i magen under tiden.. jag ska försöka knipa så gott jag kan!

Kommande vecka innebär 3 julbord och en hel del föreberedelser inför renoveringen. Dessutom ska jag försöka åka ner till Piteå och hälsa på mina fastrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0