Imorgon gäller det!

Imorgon gäller det.

Och jag är redan nervös. Givetvis.

Gårdagens genrep gick så där. Vi körde en hoppbana och en agilitybana. Dessa punkter blir vikiga imorgon:
- Göra 1 hinder färdigt innan jag tänker på nästa
- Slalomen - fortfarande!
- Kontaktfälten. Jag måste försöka dämpa honom innan vi går upp på KF-hindrena.
- Byten i samband med tunnlar. Sigge vänder i tunneln vid bakombyten...

Spännande att se hur det går imorgon, och ännu mer spännande att se huruvida jag tar mig dit överhuvudtaget.
 
Det är inte min starka sida att vakna 04.30. Inte Sigges heller.

Jag önskar alla mina medtävlande och alla andra ett stort Lycka till imorgon!

Vi ses i Happis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0