Jag äger!!!



Jag visste det!!

Jag bara visste det.

Jag är schlagernörd uti fingerspetsarna och när till och med JAG är less på Carola och hennes skrål så visste jag att det blir ingen final för den s.k. superduon. Fy f*n vad bra! De var så otroligt kassa alltså!! Härligt att Carola är nedpetad från "tronen" så kanske hon får lite distans till sig själv. Det behövs!

Mitt tips inför gårdagen var (utan att ha hört låtarna):
Final:
Sanna Nielsen
Ola
Andra chansen
Carola och Andreas
Rongedahl

Jag kan konstatera att jag hade grymt rätt. Visserligen bytte Ola och Rongedahl plats men ändå! Jag borde ha spelat några kronor alltså!

Och SANNA NIELSEN! Jag har ju givetvis ALLTID "älskat" henne. Hon är liksom min stil (präktig). Men nu var hon ju oerhört fantastisk. "Empty Room" kan faktiskt bli vårt bidrag i ESC det här året, med Amy Diamond som stor utmanare.

Min favoritlista hittills:
1. Sanna Nielsen - Empty Room
2. Amy Diamond - Thank you
3. Ola - Love in Stereo

Jag återkommer med mitt tips inför nästa vecka! Det är mer sport att spela före man har hört låtarna!!

Oops. Upptäckte just att ödmjukhet är ingenting jag sysslar med i dag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller med dig om melodifestival låtarna!!! Olas låt är det en gammal klasskompis till mig och hennes kille som skrivit :) Vi ses i Happis!!!

2008-02-18 @ 13:42:15
URL: http://www.vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0