Boden och Skellefteå

Jag har som vanligt varit dålig på att uppdatera!

2 tävlingar har passerat. 12-13 juli var vi i Boden och 19-20 juli var vi i Skellefteå.

Jag har som vanligt inga vidare resultat att skryta med. 7 lopp av 8 ledde till diskning. 1 lopp resulterade i en 10:e plats med 15 fel och klassens snabbaste lopp. Fort och fel är fortfarande vår melodi!

Jag är dock mycket positiv till de senaste tävlingarna. Vårt samarbete har fungerat och loppen har faktiskt varit rätt kontrollerade. Sigge har inte rivit hinder som tidigare då det varit lite av plockepinn. Om jag inte missminner mig tror jag att vi har 1 rivning på 8 lopp. Det är mycket bra!

Diskningarna har berott helt och hållet på mig. Jag har varit sen och missbedömt situationer. Jag har gjort dåliga banvandringar och fått hjärnsläpp.

Nu är det 1 månad kvar till nästa tävling. Det blir i Åbyn (4 mil norr om Skellefteå). Dessa trakter känns nästan som min hemmaplan med tanke på antalet lov som jag tillbringat hos min faster i Åbyn (Källbomark).

Nedan bilder från Umeå (bilen fullpackad) och Gällivare (midnattssol på Dundret)



Och till sist en bild på hur källaren kanske blir...

Kommentarer
Postat av: JR

Råkade på den här sidan av en slump. Vi verkar ha en del gemensamt. Jag får mitt första barn i april, fyllde 30 i somras och har hundar (kelpie och engelsk setter). Jag har också en sambo J :-)

2008-12-13 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0