Snart semester

Nu börjar det dra ihop sig till semester. ÄNTLIGEN!
2 arbetsdagar kvar och jag har nog aldrig varit så less. Det kommer att bli skönt att vila upp sig 4 veckor och komma åter till hösten med nya tag!

I helgen är det tävling i Boden. Tanken var ju att vi skulle ligga i hårdträning sedan Gällivarefiaskot, men vi har knappt tränat något alls och den träning som blivit av har snarare försämrat läget. Jag börjar känna mig lite villrådig och funderar nästan på time-out. Det är nog någon ond cirkel tror jag. Jag oroar mig hela tiden för att Sigge ska vara övertänd så jag blir överspänd vilket han märker och blir ännu mer laddad osv. Jag får liksom svårt att koncentrera mig på att bara köra på utan väntar hela tiden på när jag borde avbryta.

Så Bodentävlingen blir definitivt spännande. Jag har funderingar på att stryka mig i agilityloppen eftersom KF-beteendet är som bortblåst, men jag har inte bestämt mig än. Ev. startar jag för att "räjsa" av honom det värsta inför hopploppen....

Till något annat!
Snart är det Håkan Hellström på PDOL!
Om kusinerna läser detta så antar jag att ni hänger med i år igen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0