Fredag

Fredag den 28 mars.

Solen gassar och jag ville verkligen inte lämna Sigge på "dagiset" idag och åka till jobbet. Det hade varit GULD att få njuta av vårvintern utomhus idag!

Men, nu är man inte lärare och har således inte påsklov. Och det är absolut inte något jag ångrar. Jag trivs grymt bra med mitt jobb, men sådana här dagar hade det suttit fint med påsklov!

Idag fyller min bästa vän, tillika namne, 29 år. 1 år kvar till the big 3.0. Skönt att vi äntligen börjar bli äldre och kan leva pensionärsliv obehindrat! Grattis säger vi till henne!

Domkyrkan
Webkamerabild från lulea.se

Till helgen är det packning som gäller. Nästkommande vecka tillbringas på resande fot. Mån-ons är det konferens i Örebro och ons-sön ska vi upp till Hemavan. Det ska bli så härligt! Vi önskar oss sol, snö och inga brutna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0