Hero

OK. Jag hade fel. Fast nästan rätt. Man ska aldrig ändra sig, så är det ju. Men vad tusan - det bjuder jag på! Jag VILLE att Sanna skulle vinna.

Idag känns dock Melodifestivalspektaklet sekundärt. De bekanta som kämpar nere i Umeå har åkt på ännu ett bakslag. Ni finns i våra tankar.

Och finns det någon låt som verkligen passar vid tillfällen som detta så är det ju vinnarlåten från igår. Kanske ett sammanträffande, vem vet?

...Oh, out on the line, like a star, like a hero
Love will survive
Oh, taking the fight is the life of a hero
Staying alive
This is a story of love and compassion
Only heroes can tell
Oh, out on the line, like a star, like a hero
Love will survive ...



Usch. Sådana saker får mig att se saker ur ett annat perspektiv. Jag är oerhört tacksam för allt det jag har idag... Jag tycker att jag verkligen är värd allt detta, men jag tar ingenting för givet - det har jag lärt mig.

Imorgon ny vecka och nya tag. Förhoppningsvis mår jag lite bättre då. Har planerat att gå till jobbet.

Sedan blir det påsk. LÄNGTAR. Jag önskar mig fint väder på Dundret tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0