Mello


Oj då!

Favoriterna höll. Helt klart rätt låtar som gick vidare i denna svårtippade deltävling.
Jag lyckades pricka in 3 av 4 i alla fall. Jag var osäker på Nordman pga den underliga handlingen...
Dessutom har det skrällt så mycket i de andra tävlingarna så jag trodde att jag helt hade tappat greppet!

Charlottes låt blir bara bättre och bättre, men den kräver några lyssningar. Kul att 2 starka tjejer gick vidare!
Men Charlotte, skippa den där klänningen till nästa tävling! Hallå, du kunde ju inte röra dig som folk - och den var inte ens snygg! Definitivt inte värt det!

Nästa vecka blir det andra chansen. Spännande att se om Carola tar sig till final. Det finns en chans om hon slutar skrika och börjar sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0