Baka kaka

Kanske dags för lite update. Har tappat bort min kamerasladd och jag gillar inte att uppdatera utan lite aktuella pics! Men nöden har ingen lag...

Vi har haft sköna lediga dagar. 5 st!! :)
Vi hann med en del agilityträning, fika i solskenet, städning av gården och så musikalen Sound of music!

Nu är dock arbetslivet igång igen. Skönt med sommartid även om man inte riktigt hinner det man ska. Vi slutar nämligen 1 timme tidigare maj-sept, d.v.s man hinner ut att träna på klubben innan alla andra (schäfrar) invaderar.

Vi har fullt upp de närmaste veckorna:
- Jag är hjälpinstruktör på nybörjarkursen i agility under maj månad
- Inofficiell tävling i Måttsund på lördag den 10:de. Vi startar i klass 1 och 2.
- Agilitykurs med Timo Vertanen i Boden 10-11 maj
- Inoff. i Skelleftå 18 maj. Ev. även den 17:de
- Off. tävling i jokkmokk 24-25 maj
- Kurs för Marie Hansson 31 maj -1 juni
- Off. tävling Umeå/Nordmaling 6-8 juni
- Nybörjarkurs i vallning med förväntad start maj månad

Till detta kommer diverse hussysslor. Just nu pysslar vi med krattning, val av färg till huset och planering inför sommarens projekt: dränering, husmålning och hundgårdsbygge. 4 veckor semester räcker nog INTE!

Nu måste jag återgå till mitt kakbak. Vi ska sälja fika i Måttsund på lördag så jag tänkte bidra lite. Kanske lägger in lite bilder sen om det funkar. Jag är rätt stolt! :)

Vi ses! Om inte i verkligheten så i Cyberrymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0