Kändisspottning

Eftersom jag själv bara tillbringar min rumpa i Luleå med omnejd (med undantag för tjänsteresor) så får man ju leva lite på andras äventyr.

Min vapendragare och namne är nämligen på lyxig långresa "over there" och har just lämnat NY för Washington DC. Vidare går resan via div. orter ner till Florida: d.v.s Key West, Fort Lauderdale, Miami o.s.v. Därefter flyger de till Las Vegas och jag förväntar mig att de INTE gör bort giftermål och dyl. Jag räknar nämligen med att få vara "tärna" när och om det beger sig!!

Hur som helst. Igår hade de spottat Marcia Cross alias "Bree" från Desperate Housewives i Central park.
Det kändes urhäftigt för en lantis som jag!
marcia200

I den vanliga världen hade vi första tillfället på nybörjarkursen igår och det var verkligen superskoj att agera hjälpinstruktör. Det ska bli kul att utbilda mig så kanske man kan hålla egna kurser på ett tag!
Duktiga var de också. Jag misstänker att de flesta hade tjuvtränat en hel del... Nästa gång hoppas jag att vi kan ge dem lite mer att bita i!

I helgen blir det agility för hela slanten. Fredag banbygge inför lördagens tävling. Lördag blir det både tävling och kurs(!) och söndag "bara" kurs. Det ska bli superskoj men det kommer att gå FORT. Dessutom kommer pappsen på besök :)

Nu måste jag återgå till att tjäna pengar. Pausen över. Anställningsintervjuer idag. Spännande...

Kommentarer
Postat av: Erika

Kändisar är alltid spännande! Anställningsintervjuer? Får jag söka jobb på ditt jobb?

2008-05-09 @ 15:34:31
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Erika

Vad jag är... Agilityinstruktör ;) Jag har gått handels på gymnasiet och pluggar nu till beteendevetare. Någon slags vetare i alla fall.

2008-05-10 @ 18:30:33
URL: http://www.vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0