Resultat

Nu är vi tillbaka från Jokkmokksäventyret.

Resultatet blev väl halvhyfsat. Vi lyckades inte i något av loppen. Tyvärr. Vi hade verkligen velat vinna det där presentkortet till Saltoloukta fjällstation . Men men.. bättre lycka nästa gång kanske?

Grattis till Anneli och Sally som knep ett presentkort! Vilket facit de hade! 2 förstaplatser, en tredjeplats och en pinne (uppflyttningspoäng)! *prestationsångest* ;)

Lördag
Hopp 1. DQ. Totalt överladdad Sigge diskade sig på hinder nr 2/20.
Agility 1. 9/21. Vi tog i oss mål med ett gäng rivningar och dessutom tidsfel. Totalt ca 33 fel!
Söndag
Agility 1. DQ. Sigge mindre överladdad men jag klantade mig med kroppsrörelserna.
Hopp 1. 5/18. Hyfsat lopp med lite flyt. Mycket yviga svängar, onödiga rivningar och tjorv i det f-bannade slalomet Desutom tidsfel(!). 20.63 fel.

Nu finns det en hel del att bita i inför Umeå/Nordmaling om 2 veckor. Innan det blir det hårddrillning med Marie Hansson. Hon borde kunna ge oss bra tips - hon har ju trots allt skrivit alla agilityböcker värda namnet.

Allt går som sagt i 190 just nu så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga framöver. Imorgon drar jag till Stockholm igen. Denna gång bara över dagen. Skönt. Jag älskar att sova hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0