Back in business

Nu är vi tillbaka. Från Stockholm, till jobbet och till hundträningen.

Stockholm var helt OK. Det var en trevlig helg och en hyfsad musikal. Tyvärr inte ett sånt där wow-moment som jag hade hoppats på, mest för att Tommy Körberg börjar bli lite för trött. Helen Sjöholm var ju som vanligt helt strålande!

Recension i DN

Stockholmshelgen resulterade i ett helt gäng med steg (stegtävling på jobbet). Som exempel kan nämnas att det blev 25 000 steg på lördagen och det var rätt tungt med tanke på de extrakilona man bär på.

Det blev lite shopping också:
- Overall till Bäbbe B
- Mössa till Bäbbe B
- Mössa till sambon
- Klänning till mig som kan användas till fest och vardags
- Snickarbyxor, något jag aldrig trodde att jag skulle ha men som definitivt är en bra investering nu för tiden!

Klänningen och snickarbyxorna kommer att bli väl använda plagg de kommande månaderna. Jag insåg just att vi är inne i sjunde månaden och det är inte länge kvar nu!

Igår gjorde vi återtåg i hundträningen. Det var trevligt att få träffa hundfolket igen och Sigge tycker att det definitivt var trevligt att träffa sin älskade polare Sally!

Tanken var att vi skulle ha inneträning med lydnaden i Hundhuset fram till jul, men missar i kommunikationen resulterade att det tyvärr inte blir så. Vi får nog ställa in oss på kalla träningskvällar framöver :(

Den stundande helgen går i 190 som vanligt. After Work, 30-årskalas och tripp till IKEA är planerade. På måndag är det jobb igen! Går det i den här farten så är Bäbbe B här innan jag hinner blinka!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vi börjar se ljuset i tunneln.... Löpet är i stort sett över. Nästa Söndag så ska det f*n i mig tränas igen. Hopplöst trist att ha missat 3 gånger pga av en hopplöst frånvarande lapphund , som har haft fullt upp med att leka mamma , pappa , valp med Lexie och svärmors kastrat!!

2008-11-24 @ 07:05:49
URL: http://hundlya.info
Postat av: Ulle

Iofs fel datum i bloggen..... Men massor av grattisar på kalasdagen!!!!

2008-12-07 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0