V.25

Nu är det v.25 av 40.
Det känns som en liten milstolpe. Nu är det "bara" 15 veckor kvar till Bäbbens ankomst! :)

Idag har jag varit och köpt en tält-jacka, d.v.s. en jacka som är 4 storlekar större än min vanliga. Det får plats min nuvarande mage + lika mycket till så jag hoppas att det räcker....

Nu jobbar jag bara 4 dagar sedan bär det iväg till Stockholm. Det ska bli skönt med ett avbrott. Det blir en kombinerad nöjes- och jobbresa. Åker ner på fredag med mamma och möter sedan upp min kollega på söndag för konferens mån-tis. Det ska bli härligt! Dessutom ska jag göra kanske mitt sista musikalbesök på ett tag. Äntligen ska jag få se My Fair Lady med min superfavvo Helen Sjöholm!

Länk till tv4 intervju och klipp ur musikalen.

I hundvärlden så tränar vi vidare lite med lydnaden, men det går sakta framåt. De stackars voffarna får inte så mycket tid nu mellan jobb och åter jobb. Vinterträningen för agilityn började idag men som det känns nu blir det nog ingen vinterträning för mig. Tråkigt men sant!

Kommentarer
Postat av: xtramormor

tack för en mysig kväll och dag tillsammans med hundar och bäbbar och sambosar

2008-11-10 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0