Bjällra...

I lördags fick jag och Bäbbe B ett finfint smycke av blivande farmor. Det är ett gravidsmycke med lång "kedja" så det hänger långt nere på magen. När man går så bjällrar det lite tyst och det ska tydligen vara bra för Bäbben...
Snyggt är det i alla fall! Tack! :)


Helgen som varit skulle bli en lugn helg. Bara avslutning på agilitykursen lör+sön samt avslutningsmiddag med Luleå Agility. Det blev rätt lugnt men ändå fullt upp. Helgen som kommer blir tyvärr detsamma. Nästa lugna ledighet siktar vi om 2 veckor...

Extremt mycket på jobbet nu men idag ska jag unna mig att klippa barret i alla fall. Jag börjar ju se ut som en blivande Haglöfs-mamma...

Vagnen är förresten hämtad nu och väntar i Bäbbens rum. Men den får vänta ett tag till... 18 veckor på ett ungefär!
Nu är det "bara" åkpåse, skötväska, bilbarnstol, skötbord osv kvar att införskaffa.... Mycket jobb det där!



Ikväll blir det vattengympa.. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0