Halvvägs och nya tag

Idag är vi halvvägs. V.20 av 40 har inträtt. 20 veckor kvar till Bäbbens ankomst.
Och nu har den äntligen fått ett arbetsnamn: Bäbben B, eller kort och gott bara B.

Jag har alltså insett att jag nog vill blogga ändå. Så ni som kikar in får gärna lämna någon kommentar ibland så att jag inte tappar sugen.

 

Vad har hänt sedan senast? Mycket alltför mycket. Men jag tar det som går att göra officiellt här:
- Vi har äntligen dränerat
- En ny bro är på G. Lagom stor för Bäbben B:s barnvagn
- Barnvagn ÄR beställd. Äntligen. (
- Jobb, jobb, jobb. Otroligt mycket just nu men det är SÅ kul.
- Avslutning på vallningskursen. Förhoppningsvis får jag in en film här för det gick så bra :)
- Jag & Sigge går kurs i agility i Boden. Superkul! Synd att jag är så fet och otymplig...
- Jag har börjat på allvar med Lydnadsträningen. Bl.a. anmält oss till Luleås tävlingsteam.


Det var väl allt för den här gången!


Ps. Ni hittar mig även på Föräldraliv.se (penntrollet). Ds.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, vad glad jag blir att du fortsätter blogga! Det är alltid kul att kika bloggar och se vad som händer :) Snygg barnvagn också!

2008-10-05 @ 23:18:44
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Ulle

Jag är lite små grinig över att jag totalt missade att det skulle vara kurs i Boden. Men men men.... Vi får försöka överleva. Kul med lydnaden oxå. den biten har jag släppt.. Smilla ser ut som om hon hellre skulle dö än kliva in på en lydnadsplan

2008-10-06 @ 12:37:58
URL: http://hundlya.info
Postat av: blivande mormor

charlie..är ett fint namn..och med johans vackra efternamn..jisses..bättre kan det inte bli...fniss..kan inte låta bli!

2008-10-07 @ 09:37:26
Postat av: Marie med fyrbeningar

Och från Ulles sida så hittade jag hit! Skoj! Det där med bebben har jag helt missat, grattis! Vi hade Siv som arbetsnamn på vår första, min pappa hade en farbror som hade Siv som andranamn så det funkar ju till båda könen ;) Ett litet tips så där om ni behöver namnförslag! ;)

2008-10-07 @ 19:26:16
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Ingela

Hej vännen! Kul att du fortsatte blogga ändå, tur att vissa är lite bättre på att hålla igång än vad jag är... Men jag har faktiskt helt (förutom ikväll o när jag gör räkningarna) slutat vara på datorn hemma. Sitter ju hela dagarna på jobbet o det räcker mer än väl. Sköt om er o Bäbben. Blir jättespännande när h*n kommer :) Snygg barnvagn förresten å den verkar ju jättepraktisk oxå. Kramizar i massor / Pinglan :)

2008-10-08 @ 22:01:27
Postat av: Catti

Jag ser att du har kommit med i tävlinsteamet nu! :) Träning på måndag kl 18.30 på klubben

2008-10-09 @ 19:33:28
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0