1 månad


Idag är Hanna 1 månad! OJ! Vi ska på BVC idag och vägas och mätas så det ska bli intressant. OM jag har möjlighet kanske jag återkommer med en rapport - men mina datortimmar har avsevärt minskat den senaste tiden. Hanna är en bestämd och otålig ung dam så duscha, borsta tänderna och äta ligger liksom först på min priolista nu för tiden!

Igår lyckades jag dock "fly" ett par timmar. Jag och Siggemannen åkte till Bensbyn för ett agilitypass! Å rackarns vad kul det var. Sigge var hur duktig som helst! Själv kände jag mig aningen ringrostig men träningspasset blev väl godkänt med tanke på vår långa frånvaro. Nu längtar vi till barmarken så vi kan börja träna inför tävlingssäsongen. Vi satsar på att starta i Skellefteå i maj!

Apropå agility. Igår fick vi världens finaste present av våra agilitykompisar Anneli och Sally! En jättefin mössa med Hannas namn på. Baktill står det även "agilitymaskoten"!! Så nu är det upp till Hanna att heja och heja så att luleekipagen sopar banan i sommar! Tusen tack för presenten!!

Rapport bvc
Vikt 4990 g
Längd 56 cm

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ååååå en uppdatering! Det var kul att ser er igår igen!!



kram

2009-04-06 @ 18:10:39
URL: http://hundlya.info
Postat av: mormor

GRATTIS till mitt älskade barnbarn...

2009-04-06 @ 18:42:29
Postat av: hon som kom till tack vare dig, enligt dig iaf =)

Hej gamle vän! Hon ser ut att må finfint, ert charmtroll. MEN jag är dock besviken på namnet, det hade ju JAG tänkt mig (om jag någon gång får en bebbe av det kvinnliga könet). Ska noggrant fundera över ifall jag kan förlåta dig=)

2009-04-07 @ 11:59:45
Postat av: Lie och Nemo

Så himla söt hon är :)



Glad påsk på er!



kram kram

2009-04-09 @ 07:52:05
URL: http://lieslya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0