Kommunikationssvårigheter?


Detta är en bild tagen av Lennart från Knotthoppet i Boden i juli. Det är vårt 55-felslopp! Man ser rätt tydligt att vi har lite svårigheter jag o Siggemannen...

Inoffen i helgen gick OK. Sigge jobbade på bra och våra fel/problem infann sig när jag tappade koncentrationen. Jag ska fokusera bättre till helgen - även om jag kommer att se stjärnor av trötthet! Ska vara 7.30 i Drängsmark vilket innebär avfärd senast 06.00! Dessutom är det poolparty till helgen så vi får se hur jag lyckas med detta...

Resultat inoffen. 2 diskningar, 15 fel resp 5 fel. En tredjeplats som bäst = rosett! :) Måste väl kanske nämna att det var i STARTKLASS också hahahaha.

Nu vill Hanna säga några väl valda:
 yv,                             fffff            

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses i helgen.... Tjooohoooo!! Ska du ut och träna något i veckan???

2009-08-18 @ 09:59:19
URL: http://lapptussen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska säkert ut och träna.. frågan är bara NÄR! :)

Kanske idag eller imorgon?

2009-08-18 @ 10:15:44
URL: http://penntrollet.blogg.se/
Postat av: Ulle

Jo , det vore kul.. Jag jobbar till 18 och kan åka ut efter det!!!

2009-08-18 @ 10:31:10
URL: http://lapptussen.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag förstår precis vad Hanna vill säga - visst är det början till fffffarmor - hon är tidig lillpigan!

2009-08-18 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0