- 21 brr

21 grader kallt ute.
Det är KALLT!

Som tur är är jag ändå halvt fjättrad inomhus. Mina promenader är ett minne blott. Jag brukar gå till en snöhög. Det är en promenad på 57 meter. Sedan går jag tillbaka. 114 meter sedan måste jag vila. Tur att detta är ett övergående tillstånd.

Jag längtar tills jag kan gå ut och promenixa med vår barnvagn. Barnvagn med Bäbbe i! Men håller kylan i sig måste vi nog göra en investering... vår snikåkpåse håller nog inte måttet. Så vi får hoppas att det blir lite varmare snart... om inte annat så för plånbokens skull...

Lyxåkpåse

Idag jobbade jag min sista dag. Föräldraledig - åter 2010! Kändes konstigt och lite tråkigt. Tur att man kan kika in ibland och hålla kontakten med alla fina kollegor och mitt roliga jobb...

Kommentarer
Postat av: blivande mormor

er åkpåse duger..tror itne du går på långpromenad om det är under 20...och om du gör det får du väl lägga till extra filtar

2009-02-14 @ 17:15:01
Postat av: Blivande mormors kompis

Läste just om dina långpromenader på 114 m =))

Vi har börjat hålla tummarna o sitter med knäna i kors. Önskar dig (er) lycka till !!

kram

2009-02-15 @ 10:51:44
Postat av: Julia

Jag saknar mina hundpromenader just nu... Men sen blir det väl till att lära hundarna att gå snällt bredvid barnvagnen... Tur att det är vår snart!

2009-02-15 @ 21:34:33
Postat av: Ulle

En sån åkpåse modell större kanske vore något att krypa in i när man ska sitta en hel helg i ridhus!!

2009-02-16 @ 07:36:27
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0