Det fläktar

EFT70466W
Nu har vi fläkt så nu kan man laga mat igen! :)

Köket börjar så smått bli färdigt. Bänkskivor på plats. Nu ska diskmaskin installeras och kaklet ska upp på väggarna.
Längtar tills att hallen och sovrummen får nya golv. Borde inte vara så länge kvar nu?

På söndag ska vi förresten träna agility! Hurra! Jag ska åka till stallet och bara ta med mig Sigge. Han ska få köra lite slalom, kontaktfält och sådant, d.v.s. agilitygrejer som inte kräver så mkt movement från mig! Jag börjar gå lite knackigt nu, kan knappt hålla mig upprätt för alla sammandragningar och förvärkar....

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ska bli helt underbart att få träna igen. Vi måste ju komma i form till happis. men vi ska oxå ta det lite lungt på Söndag , så vi inte chockstartar. ses på Söndag!

2009-01-15 @ 14:54:42
URL: http://hundlya.info
Postat av: Erika

Du kommer absolut inte behöva gå full tid låter det som! Om bebis redan är fixerad och du har så kraftiga förverkar!!!

2009-01-15 @ 15:07:07
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Anonym

Det var inte meningen att skrämmas... Men som säkert alla har sagt till dig, att föda barn är det bästa som finns i hela världen!



Jag ska inte till Happis, ska och tävla lydnad i Jokkmokk istället. Helena har kommit igång med lydnaden igen så jag och Pikke kommer bara tävla lite agility i sommar. Jag håller på att köra igång lite med Siri ;) Kom till vårt ridhus någon gång om du vill. Anneli och Desi var i söndags!

2009-01-15 @ 17:34:32
Postat av: Anonym

Jo i Happis förra året så gick första loppet bra , sen diskade vi ut oss resten av helgen!! :-) Ev så kommer jag ut lite tidigare på lördgag så jag hinner se när ni tränar oxå!!

2009-01-15 @ 21:06:53
Postat av: Maria L

HEj!

Oj vad ni grejar på i ert hus!

Så roligt att få se bilder i blogginläggen också.

Lycka till med Bebbe och Bostad. Vi syns kanske på nån träning nånstans, nångång:)

Kram Maria



Ps. Pojknamn:



Axel

Malte

Dexter

Frans

Vincent

Theodor

Isak

Jonathan

Valentin

Zakarias (självklart:)



Oj, vilket lyxproblem du har:) Aj lavv hitta på namn:)

2009-01-15 @ 23:11:12
URL: http://marialindgren1.blogg.se/
Postat av: Ulle (igen)

Jag såg också det programet , jag får faktiskt någon slags nostalgiskt hemlängtan när jag hör Söndermarken..... Även om jag lovat mig själv att jag ALDRIG mer kommer att bo i just Linköping igen

2009-01-16 @ 10:23:49
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0