Piteå slutresultat

Söndagens lopp resulterade i:
Hopp 1: 3 rivningar = 15 hinderfel. Näst snabbast tid av alla gav ändå en 9:e plats. Jag är mycket nöjd med det här loppet. Bra flyt, synd att han rev men det får vi träna vidare på.

Agility 1: Here we go again. En övertänd Sigge är svår att samarbeta med. Efter att han tjorvat till det i slalomen och vägrat lugna ner sig, valde jag att promenera förbi resten av hindren och diska oss. Jag hoppas att det kanske ger resultat i nästa tävling. Det är inte OK att svamla på planen.

Sammanfattningsvis är jag både halvnöjd och extremt missnöjd med helgens tävlande. Jag hade nog hoppats på mer men vi är väl inte där ännu. Till veckan blir det 2 dagarskurs och därefter tävling i Boden till helgen. Vi får se hur det går då. Jag har inte anmält mig till fler tävlingar i sommar och Bodenhelgen får ge en fingervisning om huruvida jag ska göra det eller ej. Det är alldeles för mycket projekt att tävla om det aldrig ger något resultat - jag vill i ärlighetens namn inte vara i klass 1 längre. Då kan jag lika gärna ta nya tag nästa säsong.

Ikväll har voffarna fått spabehandling. Kloklippning, borstning och bad stod på schemat. De ligger i varsin Bia och surar nu.... men fina är de! En av dem måste dessutom "banta" så det blir lite extra promenader här framöver och snålt med rester i matskålen för lilla silltunnan...

Kommentarer
Postat av: mor

så Ling har varit på semesterhem o blivit fet...

2009-07-06 @ 15:13:57
Postat av: Emma

hur visste du att det var ling?? :)

2009-07-06 @ 16:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0