Sigge 3 år!

Idag blir Siggemannen 3 år och jag får äntligen vara hemma på hans födelsedag! Tidigare har det varit konferenser och "skit"  men nu är jag hemma med min älsklingskille...

Vad fick han i present? Jo ett träningspass på agilityplanen! :)


Och nu till de obligatoriska nostalgibilderna:

Sigge på sin första vallningstävling i Persön


Med matte i sin favoritgungstol i gamla lägenheten. Hmm det är fler än Sigge som har förändrats på 3 år!

Jo förresten. Han fick en present till...


Till sist måste vi tacka min älsklingsfaster, min extramamma och Hannas mormor X för att hon övertalade mig att skaffa Border Collie. Sigge är den bästa hund som finns och jag ångrar inte en minut.

Och.. KOLLA! :)

Nu sitter jag själv -  med lite stöd förstås!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Grattis sigge på din 3 årsdag...Lycka till med alla tävlingar nu.

2009-06-02 @ 19:02:34
Postat av: Linda L

va duktig hon är lilla hanna...och söt me:)

2009-06-02 @ 20:17:17
Postat av: Farmor

Krama Sigge på födelsedagen han blev nog glad för presenten! Jag har rensat gräsmatten från spik och burit bräder ikväll. Jag jobbar med huvet om dagen och kroppen på kvällen, det kanske minskar midjemottet??

Krama lillgumman en extra gång från mej nu. Hon passar fint i ett fårskinn. Hon är bara så fin gumman.

Tack för lånet av J han är som vanligt den bäste!!

2009-06-02 @ 20:41:30
Postat av: Catti

GRATTIS Sigge-mannen!

2009-06-03 @ 09:05:52
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Smilla

Grattis Sigge-mannen!! När vi ses live så ska du få en puss!!

2009-06-05 @ 12:56:13
URL: http://lapptussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0